1.
ЗНАЙОМСТВО З ТЕКСТОВИМ ПРОЦЕСОРОМ WORD.
СТВОРЕННЯ ТА ЗБЕРЕЖЕННЯ НОВОГО ДОКУМЕНТА
Текстовий
процесор WORD є самим популярним текстовим редактором. В ньому легко створювати
документи різних типів. Він допоможе легко створювати листи, службові записки,
бізнес-плани, резюме, а також ілюстровані публікації.
Програма
Word надає можливість відкривати і зберігати документи в кількох форматах. У
діалогових вікнах, призначених для збереження і відкривання документів, є
розкривний список Тип файлу, де можна вибрати відповідний формат.
2.
УВЕДЕННЯ ТА РЕДАГУВАННЯ ТЕКСТУ
Місце, з
якого вводиться текст, визначається положенням курсору. Після введення тексту,
як правило, його редагують, тобто корегують, вилучають і переміщають слова,
речення, абзаци та блоки, змінюють параметри шрифту тощо.
3.
РОБОТА З ФРАГМЕНТАМИ ТЕКСТУ.
Маніпулюючи
клавішамиBackspace та Delete, користувач може вилучати окремі
символи або фрагменти тексту. У процесі редагування тексту виникає необхідність
виділити (підсвітити) його фрагменти або весь текст, що здійснюється за
допомогою натискання на кнопки миші або клавіатури.
4.
ФОРМАТУВАННЯ ТЕКСТУ. ДОБІР І ЗМІНА ШРИФТУ.
Форматування
документу – це зміна його зовнішнього вигляду. Параметри форматування можна
встановлювати до і після набору тексту.
5.
РОБОТА З ІСНУЮЧИМИ ДОКУМЕНТАМИ.
Найчастіше
ви працюватимете тільки з одним документом, але в деяких ситуаціях можливість
працювати з декількома документами одночасно дуже виручить вас. Наприклад, ви
можете звертатися до одного документа, працюючи з іншим, а також копіювати і
переміщати текст з одного документа в іншій. Word дозволяє відкривати стільки
документів, скільки вам потрібно.
· ПРЕЗЕНТАЦІЯ
6.
СТВОРЕННЯ СПИСКІВ ТА КОЛОНОК
Списки
полегшують читання і розуміння тексту. Word дозволяє надати абзацам форму
списку, де кожен абзац буде помічений певним маркером або номером.
За
допомогою зв'язаних написів можна
створювати паралельні колонки тексту, що не переходять одна в одну.
· ТЕОРЕТИЧНА ЧАСТИНА
· ПРЕЗЕНТАЦІЯ
7.
ФОРМАТУВАННЯ АБЗАЦУ.
Під
абзацом у Microsoft Word розуміють частину документу, за якою
поміщається маркер абзацу. При введенні тексту абзац закінчується
клавішею [ Enter ].
· ТЕОРЕТИЧНА ЧАСТИНА
· ПРЕЗЕНТАЦІЯ
· Практична робота
8.
ТАБЛИЦІ В ТЕКСТОВОМУ ДОКУМЕНТІ.
Таблиці використовують для організації і надання даних. Таблиця - один або кілька рядків комірок, які використовуються для подання чисел чи інших елементів у формі, яка спрощує їх перегляд і аналіз. Таблиця складається з рядків і стовпчиків.
· ТЕОРЕТИЧНА ЧАСТИНА
· ПРЕЗЕНТАЦІЯ
· Практична робота
9.
РЕДАГУВАННЯ ТА СОРТУВАННЯ ТАБЛИЦЬ.
Під час
створення таблиць іноді важко визначити остаточну кількість стовпчиків та
рядків, їхню ширину та висоту, тому користувачеві надаються різноманітні
можливості для редагування.
· ТЕОРЕТИЧНА ЧАСТИНА
· ПРЕЗЕНТАЦІЯ
· Практична робота
10.
МАЛЮНКИ Й НАПИСИ В ТЕКСТІ.
· ТЕОРЕТИЧНА ЧАСТИНА
· ПРЕЗЕНТАЦІЯ
· Практична робота
11.
ВСТАВКА ФОРМУЛ І РОБОТА З WORDART.
· ТЕОРЕТИЧНА ЧАСТИНА
· ПРЕЗЕНТАЦІЯ
· Практична робота
12.
МАЛЮВАННЯ.
· ТЕОРЕТИЧНА ЧАСТИНА
· ПРЕЗЕНТАЦІЯ
· Практична робота
13.
РОБОТА З БАГАТОСТОРІНКОВИМ ДОКУМЕНТОМ.
· ТЕОРЕТИЧНА ЧАСТИНА
· ПРЕЗЕНТАЦІЯ
· Практична робота
Використанні джерела: