МЕРЕЖА ІНТЕРНЕТ

1.     ЗАГАЛЬНІ ПОНЯТТЯ ПРО ІНТЕРНЕТ.  ПІДКЛЮЧЕННЯ ДО ІНТЕРНЕТ.

Інтернет може бути прекрасним місцем для навчання дітей, їхніх розваг, спілкування з друзями або просто місцем, де вони можуть розслабитися чи досліджувати щось. Але так само, як і в реальному світі, Всесвітня павутина може бути небезпечною для дітей.


2.     ЕЛЕКТРОННА ПОШТА.

Ми ознайомимося із службою веб-пошти або програмою електронної пошти, призначенням та функціями E-mail, принципом роботи. Створимо електронні ящики, вивчимо основи користування поштою Gmail. Здійснимо обмін листами, класифікуємо їх.


3.     СТВОРЕННЯ СПІЛЬНИХ ДОКУМЕНТІВ.

Ми ознайомимося із принципами колективної роботи в Веб 2.0 – сумісному середовищі. У сервісі Документи Google розглянемо можливості створення власних документів, а також їх редагування спільно з іншими учасниками курсу. Створимо електронні таблиці та проведемо через них опитування.


4.     ПОШУК В МЕРЕЖІ ІНТЕРНЕТ.

Ми ознайомимося з можливостями пошукової системи Google. Визначимось з параметрами пошукових запитів та найбільш популярними спеціальними операторами Google, що надають можливість більш ефективно розшукувати необхідну інформацію.


5.     ПОНЯТТЯ ПРО МОВУ HTML.

Ми cформуємо уявлення про призначення мови НТМL. Ознайомимося із короткою історією створення мови НТМL. Ознайомимося із структурою НТМL - документа.


6.     ПОНЯТТЯ БЛОГУ.

Ми ознайомимося з типовою анатомією блогу. Створимо власні блоги на Blogger. Опануємо основами ведення блогів та управління ними. Також розглянемо можливість організації спільної діяльності через використання блогів.


ВИСТАВКА БЛОГІВ ЛІЦЕЇСТІВ:

Блог Владислава Бондаря на тему: "ЗДОРОВИЙ СПОСІБ ЖИТТЯ"
Блог Дмитра Кистриці на тему: "СЕЛЬСКОЕ ХОЗЯЙСТВО"
Блог Заремби Владени на тему: "FRUITS"
Блог Березовської Анастастасії на тему: "Доктор Кто"



ВИМОГИ ЩОДО ВИКОНАНИХ ПРАКТИЧНИХ РОБІТ З ЦІЄЇ ТЕМИ

1.Створення опросу:
- опрос повинен мати заголовок та прізвище учня в опису форми (1 бал);
- опрос повинен містити 5 питань (1 бали);
- питання повинні стосуватися теми опросу (2 бали);
- відповіді на питання мають бути різних форм (1 бал за кожну вдало використану форму);
- має бути додаткове оформлення опросу (2 бали);
- відправити опрос вчителю на адресу  binolik@gmail.com  та своїм однокласникам (1 бал);
- відповісти на опроси однокласників та відкрити доступ вчителеві на власний опрос на Google Диску.

2.Створення спільної презентації на тему «Сучасні технології»:
- створювати презентацію ТІЛЬКИ зі своєю групою;
- один учень з групи повинен створити презентацію та відкрити доступ для редагування вчителю за адресою binolik@gmail.com , а також іншим учням цієї групи (2 бали);
- презентація повинна мати титульний слайд (1 бал);
- кожен учень групи повинен додати 2-4 власних слайда (2 бали);
- слайди повинні відповідати загальним вимогам до презентацій щодо оформлення (2 бали);
- в коментарях до слайда вказати власне прізвище (1 бал);
- використати анімацію переходів слайдів (1 бал);
- використати довільну анімацію елементів слайду (2 бали);
- додати відео до презентації (1 бал).

3. Створення власного блогу:
- створити 3 сторінки на блозі (3 бали);
- додати на сторінки текст на тему блогу (1 бал);
- додати на сторінки малюнки або фото (1 бал);
- додати відео (1 бал);
- додати опрос на тему блогу (2 бали);
- додати список використаних джерел (1 бал);
- додати власне оформлення блогу (2 бали);
- розмістити додаткові гаджети (1 бал);
- відправити посилання на свій блог вчителю на адресу binolik@gmail.com .

Використані джерела: